• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62561
+
-

مطالبات برزمین مانده شهرداری بوشهر

شورا
مطالبات برزمین مانده شهرداری بوشهر

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی بوشهر گفت: شهرداری بوشهر ۴۰۰ میلیارد ریال از شهروندان و دستگاه‌های اجرایی مطالبات وصول‌نشده دارد. به گزارش ایرنا، «اکبر توسلی» افزود: وصول این مبلغ نقشی مهم در توسعه شهر بوشهر دارد. از این رو انتظار می‌رود برنامه‌‌ریزی مناسبی برای وصول این مطالبات صورت گیرد.

وی بیان کرد: امروز وضعیت مالی شهرداری بندر بوشهر نامطلوب است و برنامه‌‌ریزی و یافتن راهکار برای ایجاد درآمدهای جدید در این شهر ضروری است. توسلی اظهار کرد: در این زمینه جای چند مشاور مالی اقتصادی در شهرداری و شورای اسلامی بوشهر خالی است که باید برای جذب آنها اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در موضوع اعتبارات نباید نگاه‌ها تنها به ارزش افزوده باشد، زیرا در این زمینه جای درآمدهای پایدار و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری خالی است. توسلی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با گذشت ۲۲ماه از عمر شورای پنجم سهم این شورا در بحران شهر و شهرداری مرکز استان کم نیست و این مجموعه می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری مجری دستورها و سیاست‌گذاری‌های شورا است و جای سوال دارد که شهرداری چقدر توانسته به این سیاست‌ها عمل کند. توسلی با انتقاد از پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری از اردیبهشت ماه تاکنون گفت: این ظلم است که کارگران شهرداری در این گرمای طاقت‌فرسا حق و حقوق خود را در موقع مقرر دریافت نکنند. 

وی گفت: شماری از پروژه‌های عمرانی شهر تعطیل است و مطالبات پیمانکاران نیز پرداخت نشده که این مهم باید آسیب‌شناسی شود. توسلی بیان کرد: از شهرداری انتظار می‌رود یک گزارش کامل از مصوبه‌های ارسالی شورا به شهرداری (از ابتدای شورای پنجم به بعد) تهیه کند و درصد مصوبه‌های اجراشده مشخص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید